środa, 5 grudnia 2012

bombki...


 przez ten czas kiedy mnie nie było, zawzięcie uczyłam się posługiwać pięcioma drutami :)
zdjęcie nr 1 - to trzy pierwsze bombki jakie zrobiłam i już wiem, że robiłam źle...
no ale przecież nie wyrzucę :) zostaną z nami

 później postanowiłam poćwiczyć , zanim na poważnie wezmę się do produkcji bombek :)
powstała bombka z choinką - włóczka biała to mieszanka 50% akrylu 50% wełny a turkusowa to coś sztucznego nawet nie wiem co....


dół tej bombki nie nadaje się do pokazania - strasznie naplątane :)
ale wtedy doszłam jak robić następne i tak powstały w ramach ćwiczeń takie oto trzy:


 w paseczki - to bawełna


 z serduszkiem - biały to 50% akryl 50% wełna, czerwony 100% wełna


 z bałwankiem - to już 100% wełny - biała Karisma,  czerwona Lima


Wełna zamówiona, czekam na przesyłkę :)

-----------------------------------------

Pozdrawiam!

24 komentarze:

  1. śliczne^^
    aczkolwiek jeśli chodzi o druty to ja mam dwie lewe ręce. Nigdy nie opanowałam jak się robótkę zaczyna i kończy - zwykłe oczka nawet daję radę - może trzeba by było uzupełnić braki w wykształceniu przed przyszłymi świętami :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też potrafiłam jedynie zacząć robótkę i tak jak Ty jakieś zwykłe oczka możne jakiś szalik by powstał :) ale kiedy zobaczyłam TE bombki - musiałam się douczyć - nie jest to aż tak trudne :) uzupełnij braki i spróbuj na prawdę warto :))
      pozdrawiam

      Usuń
  2. No no...rewelacyjne bombki - gratuluję:)
    ta w paseczki jest świetna, piękne kolorki! bardzo mi się podoba:-)
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również życzę miłego dnia :)

      Usuń
  3. Też czekam na przesyłkę :))
    Ta bombka z bałwankiem jest najpiękniejsza, z resztą wszystkie są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czekamy razem :)
      Bałwanek też mi się bardzo podoba :) dziękuję!

      Usuń
  4. Świetne! Zwłaszcza ta z bałwankiem.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie bombki są super. Ja nie wiem co Ci się niepodoba w tych trzech pierwszych. Ja nic nie widzę. Moja faworytka to ta bawełniana w paseczki.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tych trzech okazało się, że przerabiam oczka jakoś tam przekręcone :) i nie bardzo można im nadać okrągły kształt... są jakieś takie sztywniejsze i dłuższe... ale człowiek całe życie się ponoć uczy :) a żebyś widziała miny moich mężczyzn jak się siłowałam z drutami :)))
      Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Wszystkie sa cudne, bez wyjatku. Przepiekne kolory i wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyczarowałaś ekstra bombeczki-są świetne pozdrawiam mikołajkowo Dusia

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne, nietłukące, marzenie każdej mamy ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tym nie pomyślałam :) moi chłopacy jak byli mali to trochę bombek natłukli, a z tymi nie byłoby tyle strat :))))
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. I sprawdziło sie porzekadło: ćwiczenia czynią mistrza :) Bombki fantastyczne! Też chciałabym umieć... Może jakiś kursik na blogu???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Dziękuję!
      Z kursikiem to trochę ciężko będzie, bombki dziergam z językiem na brodzie :))) dla mnie to coś zupełnie nowego....

      Usuń
  10. No! nieźle wyszyły! jak na poczatki to jest dobrze. co tam ci sie poprzekręcało? ja nic sie nie moge dopatrzeć :P
    serduszkowa i ta z bałwankiem juz wygladają ładnie i choinka turkusowa tez spoko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprzekręcało się, poprzekręcało :) a jak już przestałam przekręcać to powstała właśnie serduszkowa, bałwankowa i choinkowa - to dlatego wyglądają spoko :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  11. Super! Są piękne!!
    Zakochałam się w tej z serduchem :))))))))
    Dzielna jesteś !!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alino :) Miałam obawy czy połapię się z tymi bombkami, ale nie jest to takie straszne jak myślałam :)))

      Usuń
  12. Bardzo fajne! Pamiętam moje początki z drutami skarpetkowymi, oj działo się, działo ;) Teraz wolę je niż magic loop :) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne bombki ....zdolna jesteś bardzo

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE ODWIEDZINY I KAŻDY KOMENTARZ ♥
ZADASZ PYTANIE - POSTARAM SIĘ ODPOWIEDZIEĆ