wtorek, 19 stycznia 2016

JOYFUL WORLD 2016


dołączyłam do wspólnego haftowania kalendarza

JOYFUL WORLD 2016

kilka powodów:
po pierwsze spodobał mi się już pierwszy schemat stycznia,
po drugie nie mam wyhaftowanego jeszcze żadnego kalendarza,
po trzecie haftuję na tym co mam i wykorzystuję nici, które posiadam  
żadnego dokupywania :)
więc lekkie zmiany kolorystyczne na pewno będą....
i malutkie zmiany w schemacie również
np. w styczniu dodałam cztery większe śnieżynki...


haftuję na lnie obrazkowym 32ct Permin of Copenhagen w kolorze naturalnym,
kupiłam dość dawno temu  kawałek 50x70 na próbę
 i tak sobie leżał, bo wolę jednak haftować na lnie Belfast 32ct
ten kawałek lnu jest prawie na styk :)
ale dodam passepartout i powinno być dobrze...

  
szybko zaczęłam też luty...
chciałabym być na bieżąco,
bo znając siebie jak raz odłożę
 to mój kalendarz na pewno nie doczeka 12 miesięcy :)



22 komentarze:

  1. Śliczny lisek! Bardzo mi się ten wzór podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba przez tego liska porwałam się na ten kalendarz ;)

      Usuń
  2. Ślicznie wyszedł lisek :D Też mam go w planie, choć chyba najpierw zacznę luty...mam na niego plan ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności...a liski lubię w szczególności:)
    Na pewno kalendarz będzie cudny:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po dwóch dostępnych miesiącach też wydaje mi się, że całość powinna być super :)

      Usuń
  4. Bardzo fajnie się zapowiada ten kalendarz:) Kalendarze to moja słabość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na wielu blogach widziałam haftowane kalendarze, ale dopiero ten do mnie "przemówił" :))

      Usuń
  5. Oooooo jaki piękny kalendarz !!!!!!
    Nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też bardzo mi się spodobał - mam nadzieję dotrwać do końca :)
      ps. wszystko skompletowane do marzenia nr 1 - niedługo zaczynam :)
      a jutro postaram się dotrzeć na pocztę :)
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Różne kalendarze spod znaku "prim" widziałam, ale ten (na podstawie stycznia i i lutego) ujął mnie najbardziej - motyw liska - wiadomo - bardzo wdzięczny :) Życzę wytrwałości i dotrwania do grudnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za życzenia wytrwałości - przydadzą się i to nawet bardzo :))

      Usuń
  7. Cudnie się zapowiada ten kalendarz. Chętnie obejrzę kolejne miesiące
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. więc zapraszam - postaram się nie zawieść :)

      Usuń
  8. Śliczny, czekam na odsłony kolejnych miesięcy

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio w hafcie rządziły głównie sowy, a tu proszę jaki fajny lisek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, gdzie się nie obejrzałaś była sowa a teraz pojawił się lisek, w lutym są kaczki - ciekawa jestem kolejnych miesięcy, może też będzie sowa :)

      Usuń
  10. wzorek jest uroczy! Pięknie wygląda na lnie!
    Życzę wytrwałości w wyszywaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale wyszedł! Czekam na lutową odsłonę.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE ODWIEDZINY I KAŻDY KOMENTARZ ♥
ZADASZ PYTANIE - POSTARAM SIĘ ODPOWIEDZIEĆ