sobota, 14 czerwca 2014

wiśnie....


od kiedy zobaczyłam je w magazynie Creation Point de Croix
trafiły na listę "do wyhaftowania" :)



co prawda nie będzie to obrus, ale obrazek...
nie duży, bo sam haft będzie miał ok. 12cm x 12cm

haftuję oczywiście na lnie Belfast 32ct kość słoniowa
nici DMC wg podanej legendy


są prawie na ukończeniu....



----------------  ---------------

dawno nie robiłam żadnych zakupów......
ale kiedy zobaczyłam TEN ślubny obrazek Vervaco 
 nie mogłam mu się oprzeć....
Hobby Studio pojawiło się kilka nowości - żeby tylko portfel był grubszy  :))


mam słabość do "prawie" wszystkich metryczek Vervaco... 
czy to do urodzinowych dla dzieci czy do ślubnych...


P-O-Z-D-R-A-W-I-A-M




13 komentarzy:

  1. Z ciekawości, bo obrazek ślubny faktycznie piękny pooglądałam sobie zestawy w Hooby Studio, ale stwierdzam że faktycznie są piękne ale nie na moją kieszeń. Może zażyczę sobie jakiś na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądają te wiśnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wisienki rewelacyjne,ja poprostu kocham vervaco,zwłaszcza w kolorkach sepii

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne wisienki! Obrazek Vervaco fajnie się zapowiada.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałoby się zjeść taki wiśniowy hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello

    Beautiful stitching, just so summery!
    A lovely blog to read.
    Happy weekend (:

    OdpowiedzUsuń
  7. Wisienki przepiękne!!! Czekam na obrazek ślubny!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekny hafcik ! i moja ulubiona fracuska gazetka :) Czasami jak mam okazję to kupuję, ale niestety, jest trochę droga.
    Pozdrawiam An

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE ODWIEDZINY I KAŻDY KOMENTARZ ♥
ZADASZ PYTANIE - POSTARAM SIĘ ODPOWIEDZIEĆ