sobota, 11 listopada 2017

♥ od pierwszego spojrzenia...


na początku zachwyciłam się boxem z 35 nowymi kolorami muliny DMC...
jednak po chwili zastanowienia...
 że przecież nowe kolory nie pojawią się tak szybko w schematach...
i nie będę potrzebowała od razu wszystkich nowych odcieni...
postanowiłam w pierwszej kolejności zaopatrzyć się w nową kartę kolorów
co prawda nie zajmuję się projektowaniem schematów
ale mam wcześniejszą kartę wydaną w 2004 roku
i muszę powiedzieć, że naprawdę dość często z niej korzystam...
paleta kolorów tania nie jest  :(
a że ostatnio haftowałam sporo obrazków/metryczek na zamówienie
 to mogłam pozwolić sobie na ten zakup   :)





do kolejnego wydatku tym razem "namówiła" mnie swoim wpisem Edytka 
bardzo lubię wpisy na innych blogach o zakupach i nowościach :)
i tak zupełnie nie planowany zakup już jest u mnie:
 cudowna książka Veronique Enginger 
 "Oiseaux, papillons & petites betes"
piękne wydana i cudownie opracowane schematy - jak zawsze zresztą :)
marzeniem moim jest mieć wszystkie książki tej autorki...












jest i super dodatek:
 kilka reprodukcji obrazków malowanych przez autorkę
(schematy do nich są w książce)




zakupy zrobiłam w sklepie nadodatek.pl i na amazon



10 komentarzy:

  1. Zakochałam się w tej książce..... <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo porządne zakupy :)
    Książka super!
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, że przydały się moje posty o nowościach:) Książka jest świetna a nowej karty kolorów to jeszcze nie mam. Może kiedyś dostanę taką "na sklep" z nowym stojakiem muliny DMC, bo ponoć mają być nowe uzupełnione o nowe kolory. Poprzednią kartę kolorów dostałam właśnie ze stojakiem. Mam jeszcze starszą w domu. Ma ok.20 lat i dużo w niej brakuje:) Zrobiłaś fajne zakupy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko, twoje posty zakupowe uwielbiam :) Książka CUDOWNA a kartę uważam za bardzo przydatną rzecz - nie miałam to też sobie radziłam ale jak mam jest duuużo przyjemniej :)

      Usuń
  4. Wcale się nie dziwię, że się skusiłaś na te książkę bo wzorki są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka warta grzechu;)Z karty kolorów często korzystam gdy sama nitki do haftów dobieram ale nawet nie wiem z którego roku mam wydanie... muszę sprawdzić. Super zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna książka - zazdroszczę trochę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiedziałam, że już jest karta uwzględniająca nowe kolory :) Muszę się za nią obejrzeć :)Super zakup.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE ODWIEDZINY I KAŻDY KOMENTARZ ♥
ZADASZ PYTANIE - POSTARAM SIĘ ODPOWIEDZIEĆ