sobota, 12 października 2013

kolorowe kulki...


  znowu bombki...
jeszcze trochę Was pomęczę...
niestety nic na to nie poradzę
 po prostu bardzo, ale to bardzo lubię je dziergać...
i nie mogę przestać :)


robię je praktycznie jak automat...
w trakcie filmu czy jakiegoś innego ciekawego
lub mniej ciekawego programu w tv....
i tak zeskakuje z drutów pierwsza, druga, trzecia...
 potwierdzam - jestem uzależniona...


ale nie martwcie się...
 coraz bliżej święta :)
a od świąt niestety czeka mnie odwyk...



P-O-Z-D-R-A-W-I-A-M
 i miłej niedzieli Wam życzę



11 komentarzy:

  1. Są niesamowite i te błyszczące kudełki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) te kudełki faktycznie w świetle bardzo fajnie połyskują
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Bombowe te kuleczki! Fajne, nawet chyba ładniejsze od skandynawskich. A co mają w środku? Kula styropianowa? Z pozdrowieniami - Sylwia z http://mojkrzyzykowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Sylwio, moje serce też skradły bo fajnie iskrzą i nawet moim chłopakom się podobają :)
      a wypełniam je wypełnieniem silikonowym - jest bardzo leciutkie - pokazywałam je w tym poście http://madeinmagin.blogspot.com/2013/01/bombki-mini-i-maxi.html
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Obłędne są te bomki! Masz bardzo fajne uzależnienie i nie przestawaj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Są genialne!!takie puchate i kolorowe!!Od razu zwróciły moją uwagę na miniaturce :)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne są te puchate bombki, mam nadzieję że wkleisz zdjęcie choinki wystrojonej w te cudeńka. Uściski zasyłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczne są:) wcale się nie dziwię, że robisz je w dużych ilościach, gdybym tak umiała takie dziergać to tez bym na kilku nie poprzestała :);)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale się rozszalałaś-śliczne są

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne są. :) Mam nadzieję, że w czasie świąt będzie można zobaczyć je "w akcji". ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. kapitalne!!! gratuluję talentu... mi owego brak :(
    śliczne bombki :)
    gdzie tak owe zdobyć???
    pozdrawiam aga :D

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE ODWIEDZINY I KAŻDY KOMENTARZ ♥
ZADASZ PYTANIE - POSTARAM SIĘ ODPOWIEDZIEĆ