sobota, 23 marca 2013

na szydełku...

 powstały  wielkanocne zajączki albo króliczki...


 natknęłam się na nie na blogu u Martiny  (klik) 
"przepis" podany jest oczywiście po czesku...
czeski niby podobny do polskiego...
ale co z tego, kiedy ja nawet opisów po polsku nie za bardzo rozumiem  :)
 powstawały raczej ze zdjęć...
nie są identyczne jak u Martiny, na pewno coś tam odrobinkę zmieniłam  :)
od siebie dodałam im też kokardki...
kokardki robione na "widelcu" :) dzięki czemu są w miarę równe...




P-O-Z-D-R-A-W-I-A-M 

Dziękuję Wam za miłe komentarze
------------------

27 komentarzy:

  1. śliczniutkie ^^ i podobają mi się te pastelowe kolory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, wykorzystuję resztki bawełny :)

      Usuń
  2. genialne...........już siadam z szydełkiem i postaram się zrobić choćby podobne !!!

    pozdrawiam wiosennie
    Munia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak je zobaczyłam też tak pomyślałam :)
      i też od razu złapałam się za szydełko :))

      Usuń
    2. ojjjjj utknęłam...zrobiłam kółeczko, zrobiłam ogonek i teraz nie wiem jak zrobić uszy...
      okej...a więc od początku....

      Usuń
    3. ja z czytaniem opisu mam tak samo......nawet jak po polsku to dla mnie jak po czesku... nauczyłam się szydełkować w pracy i może to głupio zabrzmi ale norweskie opisy szydełkowania rozumiem niemal całkowicie a ojczystego języka w tym temacie nie kumam :(
      ...lecę od początku....wrrrr

      Usuń
    4. czytania schematów bardzo chciałabym się "naumieć"... ale Ty umiesz po norwesku to już coś - podziwiam :) jak już pisałam na razie bazuję bardziej na zdjęciach - ale to takie mini szydełkowanie - coś większego już tak nie przejdzie :)))
      ps. udało Ci się zrobić zajączka?

      Usuń
  3. Jakie piękne kolory :) Bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej!!!!!!!! Boskie sa! Nie jestem milosniczka prac szydelkowych, ale te sa cudniaste!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Aniu :)
      szybko się je robi i nie są jakoś mocno skomplikowane - polecam :)

      Usuń
    2. Ja tam nawet nie wiem jak sie "obsluguje" szydelko, wiec tylko sobie poogladam:)

      Usuń
  5. Ahoj Magin,
    moc krásně jsi zajíčky naháčkovala !!!
    Super, zdravím
    Martina ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahoj Martina :)
      miło mi, że do mnie zawitałaś!
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Śliczne maleństwa i te pastelowe kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gromadka kolorowych słodziaków :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zajączki w przepieknych pastelowych kolorkach! Bardzo fajne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie śliczne stadko :) Bardzo lubię takie kolory.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak to się stało, że nie dotarłam tu wcześniej? Cudne są!

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE ODWIEDZINY I KAŻDY KOMENTARZ ♥
ZADASZ PYTANIE - POSTARAM SIĘ ODPOWIEDZIEĆ