wtorek, 17 kwietnia 2012

Zakupy...

Mam ogromną słabość do obrazków z firmy Vervaco, a najbardziej do metryczek dziecięcych i ślubnych...
Do kolekcji dołączył nowy obrazek - bardzo się przyda na październikowy ślub w rodzinie...

Zakup zrobiłam w HobbyStudio


Mam ochotę jeszcze na kilka nowości Vervaco... ale te ceny mnie trochę stopują :)
ale jak to się mówi - "co się odwlecze to nie uciecze"

Wypatruję jeszcze listonosza z paczuszką z tego sklepu i jakoś nie mogę się doczekać...


Dziękuję za odwiedziny i komentarze!

3 komentarze:

  1. piekny...tez mam w pazdzierniku slub w rodzinie...siostrzenica wychodzi za maz i tez mysle nad pamiatka...myslalam nad sercem,wydaje mi sie,ze to tez moze byc ciekawy motyw...

    OdpowiedzUsuń
  2. witam.Prace piękne.chętnie wymienię się nowością firmy vervaco nr Pn-0143730 na wzór gdzie dorosły trzyma za rączkę dziecko Pisz na pw wiola643@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. szukam tego wzoru od dawna. Czy mogłabym się uśmiechnąć o schemat na kasia_brzostek@o2.pl bede bardzo wdzięczna

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE ODWIEDZINY I KAŻDY KOMENTARZ ♥
ZADASZ PYTANIE - POSTARAM SIĘ ODPOWIEDZIEĆ