wtorek, 25 września 2012

jesień...

weekend miałam pracowity ale tak przyjemnie z igiełką w dłoni...
Schemat pochodzi z książki "Souvenirs d'enfance au point de croix"  Véronique Enginger.
Trochę w nim namieszałam - nie wyszyłam nazw drzew z jakich pochodzą listki a dodałam owoc kasztana jadalnego oraz dwie mrówki :)) również z tej książki.


Haftowałam na lnie Belfast 32t kolor kość słoniowa nićmi DMC



_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Dziękuję za komentarze pod samlerkiem - pranko, hafcik zostanie ze mną - nie będzie metryczką. 
piegucha napisała, że nie widzi żadnego samplera, a przecież w katalogu DMC obrazek ten widnieje jako sampler :))))

P o z d r a w i a m ...

9 komentarzy:

  1. No popatrz jak sie nie znaja w DMC:P
    Super hafcik, uwielbiam jesien:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny jest ten samplerek, też go planuje wyszyć. Tak jak wszystkie pozostałe obrazki z tej książki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny obrazek. A z ciebie kobieto jest błyskawica. Dopiero co zrobiła metryczkę a tu już gotowe kolejne dzieło!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny-ale ty szybka haftujesz

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest uroczy :) a Twoje zmiany wyglądają tak, jakby mrówki i kasztan miały tam być od początku :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE ODWIEDZINY I KAŻDY KOMENTARZ ♥
ZADASZ PYTANIE - POSTARAM SIĘ ODPOWIEDZIEĆ