wtorek, 10 lipca 2012

dalej geranium...

staram się codziennie choć trochę krzyżykować - w sobotę minął tydzień kiedy zaczęłam Geranium- sądziłam, że wyszywanie tych kwiatów zajmuje dużo więcej czasu :) oby tak dalej...


mam trochę niewyraźny schemat - ciemna czerwień  i bordo zlewa mi się na papierze - już jeden błąd zrobiłam - poprawię na pewno bo nie będę mogła spać po nocach :)


jeszcze tylko dokończyć kwiat i wyhaftować zielony liść i KONIEC...


Już zaczynam powoli zastanawiać się, który kwiat następny - piwonia czy  róża...


Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. przesliczny i jak pieknie wykonany...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają kwiaty z tej serii:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To rzeczywiście szybciutko się z nim uporałaś, skoro już finiszujesz. Świetnie! No i też jestem ciekawa, który wybierzesz w następnej kolejności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poszło Ci piorunem! Piękny haft! Uwielbiam wzory z tej serii, zaczęłam haftować orchideę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne hafciki :-) Pozdrawiam! Zapraszam równiez do siebie.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE ODWIEDZINY I KAŻDY KOMENTARZ ♥
ZADASZ PYTANIE - POSTARAM SIĘ ODPOWIEDZIEĆ