sobota, 13 lipca 2019

pierwsze cięcie...

passe-partout (paspartu) oczywiście :)
ramek już raczej sama nie będę robić...
 duży arkusz do passe-partout to koszt min. 20 zł i więcej w zależności
 od struktury i koloru przekroju arkusza, bo może być m.in. biały, kremowy,
czarny...a z jednego arkusza wyjdzie na pewno 6 passe-partout 40x40
lub dużo więcej do mniejszych obrazków :)
za 1 szt passe-partout do obrazka dla siostry płaciłam więcej niż 10 zł
już od dawna myślałam o samodzielnym wycinaniu
i stopniowo robiłam zakupy w tym kierunku,
żeby od razu nie wydać "kupy" kasy :) 


nie jest to trudne i nie zajmuje dużo czasu 
 2 szt z pomiarami i wycięciem zajęło mi mniej niż 30 minut...
w ramce to największe passe-partout już było, więc moje są te mniejsze :)
 jakiś czas temu na 2 szt czekałam ponad tydzień...pan mówił, 
że to ręczna robota i trzeba czekać :)


jak na pierwszy raz to jestem bardzo zadowolona z efektu swojej pracy...
dokupię na pewno więcej kolorowych arkuszy i wtedy będzie się działo :)

💜 💗 🧡 💛 💚 💙


 to tyle na dziś 
pozdrawiam



7 komentarzy:

  1. z tym pas-partu praca nabrała od razu innego wyrazu. Super dopasowane.

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś niesamowita,poradziłaś sobie nawet z takim wyzwaniem

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło pięknie , podziwiam . Pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Znakomicie wyszło! Ja też od dłuższego czasu sama oprawiam swoje obrazki. Taniej, pewniej, szybciej i tak, jak chcę :-)
    Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się wykonanie twoich prac, jest na najwyższym poziomie, pozwól że zagoszczę u Ciebie na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE ODWIEDZINY I KAŻDY KOMENTARZ ♥
ZADASZ PYTANIE - POSTARAM SIĘ ODPOWIEDZIEĆ